Thursday, October 25, 2007

Arunca-ti privirea!

Am inchis ochii si am inceput sa vad, cat de inselatoare poate fi privirea!
De ce inchidem ochii cand simtim mai intens? Sau de ce simtim mai intens cand inchidem ochii? Pntru ca privirea ne-a invatat ce inseamna superficialitate si a devalizat frumusetea reducand-o la stadiu de forma! Pentru ca privirea ne amorteste toate celelalte simturi, ne asurzeste, ne inseala, ne ingrozeste, in fond si la urma urmei, paradoxal "ne orbeste"! Cat de frumos ar fi daca oamenii ar deschide ochii doar cateodata, daca oamenii s-ar indragostii orbeste si s-ar privii unii pe altii numai din curiozitate, invatand sa perceapa iubirea cu ochii sufletului. Ati "privit" vreodata un apus de soare cu sufletul? Nu era lumina mai intensa? Mai pura? V-ati privit vreodata in oglinda fara sa intelegeti? Eu unul am vazut de multe ori haos unde de fapt era ordine pentru ca m-am lasat prins in mrejele jocurilor de lumina, un dans de umbre pe retina mea. Nu vreau sa trag concluzii, dar vreau sa-ntreb: Daca si Dumnezeu admirandu-si creatia a "vazut" ca era bine? Se poate sa se fii inselat?

Blogoslovitul

No comments: