Friday, October 26, 2007

Blogofilia

Prin blogofilie intelegem, desigur, o dragoste nemasurata fata de conceptul de “blog”, fata de ceea ce inseamna blogul in economia vietii unei persoane si poate mai ales fata de libertatea de exprimare si expunerea pe care ti-o ofera acest concept. Nu, nu este o deviatie cum sunt alte “-filii” desi in unele cazuri s-a dovedit ca poate duce la blogoree sau in cealalta extrema, la blogofobie, concepte ce au fost deja pe larg tratate in nenumarate articole, as putea chiar spune puse sub blogoscop; se recomanda in general a se pastra un echilibru, o constanta, pentru a avea o blogzistenta sanatoasa. Nu va lasati insa inselati, blogul acapareaza, blogul seduce si int-un final acelasi blog mult iubit, dezamageste. Dezamageste pentru ca inseala, in priul rand prin continut, apoi prin forma iar asta dovedeste de fapt ca omul se raporteaza mai mult la blog decat blogul la om. Asadar pentru ca relatia om-blog sa functioneze in parametrii normali, blogul trebuie de fapt urat! Pai ce? Omul face blogul? Sau blogul face omul? Este o intrebare existentiala pentru multi din pacate. A exista si a te erpima sunt doua lucruri mult prea diferite pentru a putea fii confundate. EU nu exist pentru a ma exprima, ci imi exprim existenta. EU nu ma exprim prin intermediul uni blog, EU ma exprim prin mine insumi. TU ce cauti aici ? Ce treaba ai TU cu blogul meu ? Ce blogul meu vrei de fapt ?

Mereu acelasi,

Bloganel

2 comments:

Anonymous said...

ai scris si tu in sfarsit ceva? bravo, mai mult decat frumos! imi place ;)

moni

Anonymous said...

agonia si etazul blogului, deci... bine ca ai stiu tu de la inceput cum sta treaba. era sa fac epilepsie de la blogu naibii