Monday, October 29, 2007

De ce imi place ploaia

Pentru ca atunci cand ploua ma aflu intotdeauna in locul potrivit la momentul potrivit, pentru ca ploaia, in felul ei ma tine in loc si imi spune povesti, ma-nvata ca lumea poate arata si altfel iar in momentul urmator imi arata cat de repede poate fi schimbata. Imi place ploaia pentru ca ma arunca-n delasare, imi canta intotdeauna alta melodie si imi ascute simturile cand stau cu rasuflarea taiata si urechile ciulite sa imi dau seama daca a venit sau nu. Imi place ploaia pentru ca imi face pofta de carte, de a ma cuibarii sub paturi si de a te strange in brate si pentru ca imi face pofta de dragoste. Imi place ploaia pentru ca transforma soseaua intr-o imensa oglinda pe care se astern drumuri de nori iar cand ma plimb cu tine prin parcul preferat, iti da motiv sa-ti sprijini capul pe pieptul meu in timp ce tin umbrela. Iar cateodata imi place ploaia doar pentru expresia 'ii era sete pamantului"

3 comments:

A said...

Pentru ca ma duce cu gandul la Gene Kelly si dansul lui nebunesc, pentru ca norii ma invaluie ca o patura si picaturile imi canta incetisor la geam, pentru ca lumina e mai blanda, dar galbenul toamnei mai intens, pentru ca aerul e racoros si viu, pentru ca umbrela mea e o streasina de sub care viata pare o joaca, pentru ca oricat de frig ar fi, mainile tale sunt mereu calde, pentru ca te simt aproape, tot mai aproape, si te iubesc mai mult, cu fiecare picatura ce cade....pentru toate astea, imi place (si mie) ploaia :)

Old Romania said...
This comment has been removed by the author.
Old Romania said...

imi place la nebunie cum scrii!